Oana Dobre

Oana Dobre

Nu cred în basme, dar cred în povești. Timp de 15 ani, cât timp am fost jurnalist, le-am numit „story-uri”. A fost un privilegiu și o onoare să le pot spune cititorilor ziarului „Evenimentul zilei” sau telespectatorilor Realitatea Tv, Antena 3 sau Digi 24 poveștile adevărate ale vremurilor noastre: despre politică, despre zone de război sau despre afaceri și corupție. De câțiva ani, mi-am dat seama că internetul devine un mijloc la fel de eficient ca și presa clasică pentru a-ți spune propria poveste, dar și pe a altora. Din această constatare s-a născut compania Links Share, în care sunt mândră să fiu partener. Pentru că trăim într-o lume în care credibilitatea și notorietatea politicienilor, a companiilor și a brandurilor nu se mai construiesc prin numarul de apariții sau prin suporteri faimoși, ci prin interacțiunea directă cu „Republica Online”. Share-ul, tweet-urile, upload-urile și postările sunt noile instrumente ale comunicatorilor. Ele șterg granița dintre companii și clienții lor, punându-i în dialog direct cu oamenii.